Under hösten bjuder Isoleringsfirmornas Förening in till frukostmöten

Under hösten bjuder Isoleringsfirmornas Förening in till frukostmöten, information om den nya IF-SKOLAN och branschnyheter står på agendan.

Matthias Öman, IF-SKOLAN och Johan Sjölund, IF bjuder på matnyttig frukost i dubbel bemärkelse.

Kontakta Matthias Öman, IF-SKOLAN eller Johan Sjölund, IF för mer information.

IF välkomnar alla isoleringsföretag oavsett storlek för samverkan inom teknisk isolering. Våra gemensamma resurser läggs på information, opinion och på utvecklingsprojekt inom branschen.

Vi driver även IF-SKOLAN som leder och utvecklar utbildningar specifikt för vårt unika hantverk.

Matthias

Vi belyser de viktigaste frågorna kring smarta och energieffektiva byggnader, stödjer och vidareutbildar våra medlemsföretag samt marknadsför branschen mot myndigheter, konsulter och andra organisationer.

Visa alla kommentarer