Regelverk gällande utbildningar

Deltagare är anmäld så snart vi har accepterat bokningen och skickat kallelse via Learnifier till kursdeltagaren. Eventuell avbokning ska alltid ske skriftligt till oss via E-post.

• Vid avbokning 3-4 veckor före kursstart ska beställaren ersätta IF-SKOLAN med 50 % av kursavgiften.
  • Vid avbokning 0-2 veckor före kursstart ska beställaren ersätta IF-SKOLAN med 100 % av kursavgiften.
  • Vid förhinder kan platsen överlåtas till kollega från samma organisation. Detta skall skriftligt meddelas via E-post.
  • IF-SKOLAN har rätt att ställa in en kurs varvid alla eventuellt inbetalda avgifter återbetalas. Ersättningar därutöver utbetalas ej.
  • IF-SKOLAN fakturerar kursavgiften före kursstart, betalningsfristen är 30 dagar.
  • IF-SKOLAN reserverar sig för eventuella ändringar i programmet.

Matthias

Vi belyser de viktigaste frågorna kring smarta och energieffektiva byggnader, stödjer och vidareutbildar våra medlemsföretag samt marknadsför branschen mot myndigheter, konsulter och andra organisationer.

Subscribe
Notify of