Ange lösenord för att logga in till denna tjänst

Om du saknar eller har glömt ditt lösenord så kan du kontakta nedanstående adress, ange vilken tjänst du önskar logga in till i ditt meddelande. info@ifskolan.se

Härmed vid inloggning så samtycker jag till att IF-SKOLAN får spara och lagra mina uppgifter såsom namn, e-postadress, telefonnummer samt bildmaterial. Detta för att kunna utföra de tjänster och annat som IF-SKOLAN erbjuder.

Mer information gällande GDPR finner du här Dataskyddsinspektionen

EU:s nya dataskyddsförordning General Data Protection Regulation, GDPR, som trädde i kraft den 25 maj 2018 innebär bland annat hårdare krav på hantering av personuppgifter. Det ställs idag högre krav på rutiner och processer för säker hantering av register samt krav på ansvarig ledningsnivå.

Nya dataskyddsförordningen gäller för alla organisationer och branscher som sparar eller på något sätt hanterar personlig och känslig information om sina anställda eller sina kunder.